فرهنگ لغت با استفاده از نر‌م‌افزار Visual Basic
نوشته شده توسط : زپو

 فرهنگ لغت با استفاده از نر‌م‌افزار Visual Basic


مقدمه:

امروزه علم كامپيوتر پيشرفت شگرفي در كلية‌ علوم و صنايع به وجود آورده است و با پيشرفت اين علوم مسائل مربوط به كامپيوتر نيز پيشرفت شگرفي داشته است از جمله مي‌توان به پيشرفت در بانك‌هاي اطلاعاتي اشاره نمود كه از جديد‌ترين و مهمترين آن‌ها مي‌توان به Visual basic اشاره نمود. در اينجا سعي شده است مطالبي در جهت معرفي اين نرم‌افزار تقديم گردد.

 


فصل اول

نرم افزار ويژوال بيسيك

برنامه‌نويسي با Visual Basic ( آخرين ويرايش Visual Basic ) مي‌تواند كار پرزحمت و خسته كننده برنامه‌نويسي را به يك تفريح تبديل كند.

محبوبيت Visual Basic، علاوه بر گرافيكي و ساده بودن، از آنجا ناشي مي‌شود كه زباني اينترپرتري ( interpreter ) و كامپايلري ( Compiler  ) است. ديدكه  زبانهاي اينترپرتري   از نظر سهول توليد و توسعه برنامه چقدر به برنامه‌نويسي كمك مي‌كنند و از طرف ديگر برنامه‌هاي كامپايل شده بنحو چشمگيري سريعتر از برنامه‌هاي اينترپرتري هستند. با تركيب اين دو ويژگي Visual Basic را روانه بازاركرد، بسياري از منتقدان شكست آن و مرگ خاندان بيسيك را پيش‌بيني مي‌كردند. 

خرید و دانلود  فرهنگ لغت با استفاده از نر‌م‌افزار Visual Basic






:: برچسب‌ها: مقاله در مورد فرهنگ لغت با استفاده از نر‌م‌افزار Visual Basic , رایگان , دانلود , ورد , word , مقاله , تحقیق , ويژوال بيسيك و فرآيند برنامه‌نويسي , برنامه‌نويسي رويدادگر , بانك اطلاعاتي ويژوال بيسيك , مقاله در مورد نرم افزار ويژوال بيسيك , نرم افزار ويژوال بيسيك ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: